tisdag 10 maj 2011

PERFECT TO ME

Jag haft en sån himla skön dag. Den har varit helt pefekt! Jag hade världens bäst dröm inatt så jag va på jättebra humör när jag vaknade, och jag och Mikaela och Alessandra har legat i slottsparken från elva till fyra och solat, så himla skönt. Och sjukt varmt! Vi cyklade iväg och köpte pastasallad också och cyklade tillbaka till parken och satte oss. Eftersom jag har en hund jag måste gå ut med haha, så cyklade jag hem och gjorde det sen kom Alessandra och Isak och mötte mig och sen cyklade vi vidare till Entré. Jag fick med mig lite saker hem också, varför måste jag alltid köpa något? Jag visar vad senare! Nu ska jag gå ut och springa en runda. Jag hade egentligen tänk gå på spinning idag men jag tar det imorgon istället!

Allt är så bra nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar