söndag 22 maj 2011

vulkanaska?

"Vulkanaska från Island påväg hit, det kan bli värre än förra året"

Så stod det i tidningen idag, och "neeeeeeeeeeeeeeeeeeej!" lät det i mitt huvud. Alltså, dethär får inte hända! Om inte jag kommer iväg till turkiet denna sommaren så vet jag helt ärligt inte vad jag gör. Hela min värld rasar samman då, jag har längtat efter detta nu i 6-7 månader, och då kan inte nån jävla vulkanaska komma och förstöra det! Nu tänker jag inte sitta och tänka negativt för det är inte jag, men vad ska man göra? Nu är det en jävla månad kvar, kom igen jorden, sammarbeta med mig nu va! Alex kom hem igår också, och jag saknar ju honom. Vi pratade innan på msn, och så frågade jag om han va glad över att va hemma, så svarade han "nej inte förrens du kommer om en månad, då är jag glad" haha! Nu ska jag sluta deppa över vulkanaska, och mysa ner mig i soffan och kolla klart på Avatar. Det åskar ute jättemycket, och för en gångs skull känner jag mig inte rädd eller orolig. Jag har nästan alltid vatt rädd för åska, men det kanske har gått över sen ovädret vi va med om i alanya i sommras. Deras värsta oväder på 25 år, och alex som är 24 sa att han aldrig har sett nått värre. På morgonen efter låg det palmblad från träden längs vägen nästan överallt! Någon som är rädd här hemma är alfons i alla fall.

Vi hörs sen, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar