söndag 22 maj 2011

1 månad

Jag vet inte riktigt vad det är för fel på min data men jag kan inte ens gå in på blogger? Är det någon som har samma problem? Jag blir lite arg och sitter vid mammas data nu! I alla fall.. idag är det den 22 maj, vet ni vad det innebär? Att det är EN månad kvar till jag åker!! EN MÅNAD! Jag kan knappt fatta det, att det redan har gått ungefär 6 månader sen jag bestämde att jag skulle åka, det har ju gått så fort. Därför kommer förmodligen denna sista månaden också göra det! Och jag har inte ens fixat hälften av alla saker som ska fixas än haha. Jag är inte den som tar tag i saker i tid riktigt.. utan väntar helst till sista sekund. Jag kommer förmodligen glömma skriva ut min flygbiljett och göra det klockan halv 4 på morgonen innan jag ska åka till flygplatsen, och så kommer skrivaren hemma säkert klydda och ha sig också.. om jag känner mig själv rätt! Men innan dess så händer det en massa roliga saker:

26 maj - balen
29-30 maj - passa hanna
31 maj - sminka danni till hennes bal
1 juni - nathalie tar studenten (!!)
4-5 juni - göteborg med mamma och ida
7 juni - danni, mathilda och maria tar studenten (!!)
10 juni - jag tar studenten!
12 juni
- farmor fyller år
19 juni - hejdåkväll med kompisar
20 juni - hejdåkväll med kompisar
21 juni - hejdåkväll med min familj
22 juni - TURKIET!
och jag längtar till allt!

2 kommentarer:

  1. det kommer gå så sjukt fort! :) jag kanske kanske kanske ska åka till södra turkiet i början av september, jag antar att du rekommenderar alanya? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, såklart haha! Men side ska också va fint, jag har aldrig vatt där :) men alanya är större och nog roligare! Då får du komma och säga hej till mig :) hihi

    SvaraRadera