tisdag 24 maj 2011

rubrik ?

Det gick fort att fixa pass idag, och mitt foto blev inte alls bra haha. Jag vet inte varför man alltid ser så seriös ut på sånna foton, kanske för att man är hos polisen och vet att man måste va seriös där? Jag vet inte, att va seriös är inte min starka sida i alla fall, som tur är.. Efter jag gjort det så gick jag lite i stan och funderade på om jag ska färga mitt hår innan studenten eller precis innan jag åker. Jag ska färga det riktigt riktigt mörkt denna gången, nästan svart, och jag vill att det ska va helt så mörk när jag åker till turkiet, så det är nog bäst om jag gör det precis innan jag åker. Jag kommer i och för sig ta med ett paket hårfärg ner dit för det kommer ju blekas så himla mycket i solen. Sen hittade jag ett schampo och balsam också för brunt hår, som gör att håret håller sig brunt längre, eller att den bruna färgen "framhävs", men det kanske inte funkar? Vi får se.. Nu har jag och mina syskon precis ätit tacos och jag ska måla mina nanglar nu inför balen på torsdag (det är så nära!!) eftersom jag inte hinner göra det imorgon. 

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar