tisdag 24 maj 2011

mobilblogg

Nej, min data funkar fortfarande inte.. inte ens pappa kunde försöka fixa det igårkväll. Får hoppas på Nicholas hjälp senare kanske, han kan de mesta den där killen! När jag vaknade imorse ösregnade det, och dedär askmolnet ska tydligen dra in över Sverige idag, eller Skåne.. hmmm! Jag hoppas de försvinner tills nästa lördag, för johannas skull i alla fall. Men dom sa på nyheterna (jag brukar faktiskt inte kolla på nyheterna, bara nu haha) att 90 % av alla plan som inte kunde lyfta när de va som värst förra året förmodligen kommer kunna lyfta detta året. Hoppas! Jag sitter på polisstationen just nu och ska göra nytt pass, hoppas på bättre lycka denna gången. Men de är bara 10 nummer framför mig nu, förra gången va de 25 när jag väntat i 1,5 timme haha. Innan jag avslutar detta inlägget tänkte jag bara berätta för er att de sitter en tant bredvid mig som nog har virat sina gardiner runt sig idag haha!

Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar