tisdag 24 maj 2011

mobilblogg

Jag ligger nerbäddad i min säng just nu och väntar på att alex ska logga in på msn, och jag hade tänk kolla på film, men jag började kolla på bilder på datan istället. Jag hittade en bild som jag gjorde för ett halvår sen ungefär, som är ett plakat eller vad man ska säga med massa bilder som va mina mål fram till sommaren. Av dom målen som jag hade då, så har jag tagit körkort, börjat äta bättre, börjat träna mer regelbundet, fixat en lägenhet i alanya, fixat ett jobb i alanya, betalat flygbiljetten och gått ner i vikt. Sen är där två bilder till, en som står för att ta studenten, och en bild på alex och mig, men där är jag ju inte riktigt än.. Men de är endån ganska bra jobbat av mig. Jag har varit arg på blogspot hela dagen idag, det funkar fortfarande inte.. Vi hörs imorgon, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar