tisdag 10 maj 2011

I'LL HOLD ON TILL YOU'RE HOME

Igårkväll innan jag skulle sova så satt jag och lyssnade på musik medans jag satt här vid datan, så kommer det en reklam på spotify samtidigt som jag sitter och skriver här i bloggen om hur mycket jag längtar till Turkiet. Reklamen handlade om någon som hade släppt ett nytt album, och så kom det en låt som han hade gjort då. Och denhär låten spelade dom på hotellet dagen innan jag och Danni skulle åka hem i höstas, och den fastnade i mitt huvud. Men jag har inte kunnat hitta den här hemma på spotify för jag har inte vetat vad den har hetet, fram till igår då. Det roliga är att en del av låten passade så sjukt bra in på mig, just nu.. är det ödet kanske? haha!

Mads Langer - You're not alone

"It is the distance, that makes life a little hard.
Two minds that once were so close, now so many miles apart.
I will not falter though, i'll hold on till you're home.
Safely back where you belong, and see how our love has grown.
You're not alone, i'll wait till the end of time.
Open your mind, surely it's plain to see.
You're not alone, i'll wait till the end of time for you.
Open your mind, surely there is time to be with me."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar