torsdag 19 maj 2011

nananana, come on!

Innan jag gick till bussen för att åka till skolan så ringde alex, och det lät såhär haha:

han: i miss you
jag: mm..
han: fanny, you dont miss me?
jag: no! (på skämt)
han: what?
jag: no..
han: yes, a little, right?
jag: im kidding, ofcourse i do!

Han lät lite orolig där haha. Nu har jag ääääntigen haft min sista lektion på hela gymnasiet och det känns skönt. Nu ska jag bara skriva den där extrauppgiften i internationell ekonomi eftersom jag tydligen ligger och väger i mitt betyg. Jag, mamma och ida ska gå iväg och sätta oss nån stans och äta nu, eftersom ingen av oss orkar laga mat, eller ens göra det tillsammans. Det tycker jag dock att jag är värd, jag kan inte fatta att det jag har längtat efter i flera år nu är så himla nära. Lycka och frihet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar