lördag 21 maj 2011

Dåligt med bloggande idag, faktiskt inget alls. Min dag var inte alls såhär planerad som den blev, och den blev riktigt riktigt bra. Men nu känner jag att mitt huvud gör ont, mina ögon är trötta och min mage är full med mat, lite vin och en massa cider.. så jag tänker berätta om min dag imorgon, och kanske till och med visa bilder haha! Förresten, ni ha väll hört att de är domedagen imorgon och att jorden kanske ska gå under? Jag har inte trott på detta eftersom det har funnits flera olika och orealistiska teorier om det, fram tills ikväll!! När jag stod och väntade på bussen uppe vid triangeln så skakade det i marken på riktigt. Till och med Alessandra kände det, och hon va full! Men nu ska jag sluta tänka på det, för annars kommer jag inte kunna sova. Nu, dejt med sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar