torsdag 19 maj 2011

CLIME THE MOUNTAIN AGAIN, FOR ME

Att träna på gymmet måste vara det tråkigaste som finns. Kommer nog inte göra det igen, på ett bra (!!) tag. Efter 1,5 timme är jag klar, och hemma, och svinhungrig. Som sagt så har jag bara en lektion idag om 1,5 timme så fram tills dess ska jag göra ingenting. Imorgon är jag ledig och har jättemycket att fixa, pass bland annat.. Mamma har varit hos en "andlig vägledare" idag som det hette, och utan att ha vetat någonting om mamma så hade hon sagt såhär till henne "din äldsta dotter är påväg ut på en lång resa, men det är inget du behöver oroa dig för, för det kommer gå jättebra för henne där borta!" lite roligt. Då kan jag kanske va lugn nu också och sluta drömma mardrömmar om det haha. Som jag sa igår så hade jag lånat en "turkiska för nybörjare" bok, men jag vet inte riktigt.. det verkar vara ett sjukt svårt språk. Nu ska jag äta i alla fall, vi hörs nog senare!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar