onsdag 25 maj 2011

will you ever love me again?

Jag förstår inte? Nu kan jag gå in på blogger på min data, men jag kan inte logga in så jag kan skriva i bloggen? Alltså blogspot, come oooon. Är trött på era problem nu! Idag har jag haft det hur bra som helst. Jag sov länge sen gick jag ut och gick en runda och de va varmare än jag trodde! Sen har jag varit inne i Malmö med Johanna och kollat på skolans musikal, den va jättebra. Jag kan dock inte låta bli att tycka att musikalen som treorna gjorde när vi gick i ettan har vatt bäst. Men de va nog bara för att snygge-ted som sjunger och spelar gitarr som en gud spelade huvudrollen då haha! Efter de åkte jag och tränade, och smart som jag är så glömde jag mina skor på gymmet. Nej, inte mina träningsskor, utan mina svarta ballerina som jag dessutom ska ha på studenten. Jag ska köra och hämta dom imorgon innan jag kör in till Malmö. Imorgon kommer de bli en fullspäckad dag eftersom jag har min bal, men ni får nog ett inlägg i alla fall! Jag och pappa kom fram till innan att nästa vecka vi är här hos han, så tar jag studenten. Och nästa gång vi är här efter det så ÅKER JAG! Hur sjukt är inte det?

Hoppas ni också haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar