måndag 23 maj 2011

mobilblogg

Jag får spel på min data. Jag kan göra vad som helst på den, men inte blogga? De funkar bara inte! Så detta får bli ett kort inlägg från mobilen eftersom jag tycker de är jobbigt att skriva från den.. träningen med Danni gick bra, båda två va helt slut efteråt. Jag vet inte riktigt vad som har hänt inne på vår toa, men det luktar Turkiet där inne. Eller som något luktar i Turkiet så luktar de där inne. Ni som har vatt i Turkiet vet hur Turkiet luktar (yepp, Turkiet har en egen lukt). Och pappa trodde inte jag behövde oroa mig för askmolnet, eftersom de va ett tag kvar, och han trodde att aftonbladet och tv4 nyheterna bara hade förstorat allting lite.. vi får väll se, men detta var nog allt jag ville få ur mig för ikväll haha!

Sov gott!

1 kommentar:

  1. haha du har faktiskt rätt, turkiet har en speciell lukt o jag kan också känna den då och då, lite konstigt! :D

    SvaraRadera