måndag 23 maj 2011

det kliar i fingrarna!


Åhhh vad det började klia i mina fingrar när jag såg detta på vings hemsida. Skulle gå in och kolla om det stod något om vad som händer om ens flyg blir inställt på grund av något som flygbolaget inte kan rå för, så såg jag detta på sista-minuten resorna. Flyg fram och tillbaka till antalya för 499 kr som går på onsdagmorgon. Det hade varit fullt möjligt för mig att spontanboka en sån resa haha, och jag vet en som inte hade blivit förvånad, Johanna!! Men gud vad skönt det hade varit att bara smaka lite på sommaren i en vecka. Ligga på stranden, äta massa med god mat, dricka massor med drinkar och va lite med Alex en vecka helt själv, mmm.. ska jag va helt ärlig så hade jag nog faktiskt åkt på riktigt om det inte hade vatt för att jag har min bal och massa andra saker inplanerade under den veckan som jag faktiskt har längtat efter. Nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka, sen ska jag se vad det finns att laga för mat.. tänkte att jag kanske kunde göra det för en gång skull. Sen ska jag packa ihop mina saker och åka hem till pappa och sen åka och träna boxning med danni!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar