onsdag 18 maj 2011

im the greedy girl to never get enough

Min hund, han är lite speciell. Innan idag när jag skulle gå ut med han, så sa jag "kom alfons så ska vi gå ut!" och då kom han springandes och viftade på svansen. Sen så fort jag tog på mig skorna och tog hans koppel så la han sig raklång ner på golvet och gäspade stort och högt i en protest att han minsann inte skulle gå ut. Men ut kom vi i vilket fall som helst och när vi väl va ute så visste han precis vilken runda han ville gå. Det är knäppt att dom kan veta och förstå så mycket endån. Innan jag körde och hämtade ida och jonathan så åkte jag bort till stadsbiblioteket för att se om jag hittade en bok som kanske kan behövas till mitt extraabete i internationell ekonomi. Dock kom jag hem med "turkiska för nybörjare" haha. Jag skickade ett sms till turkiet-johanna och hon svarade "men fan vad ballt, nu kommer du kunna mycket mer än mig när du kommer!" haha. Och jag hoppas på det faktiskt. Jag ska kolla lite i den innan jag går och lägger mig. Nu ska jag gå in och duscha i alla fall, min powerwalk va jätteskön!

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar