onsdag 18 maj 2011

mini-mamma

Lite dåligt bloggande idag, jag har nämligen fått vara mina-mamma här hemma. Mamma är sjuk och har legat i sängen hela dagen i princip så jag har fått hämta ida och jonathan efter skolan, vatt med jonathan i stan, lagat mat och handlat. Nu ska jag äntligen gå ut och powerwalka. Men bara lilla rundan, jag ska till gymmet imorgon innan min första, och sista, lektion under hela min skoltid nån gång.. som inte börjar förrens tio över två. Så efter imorgon är jag ledig fram till studenten, alltså tre veckor. Men nu ska jag ut, vi kanske hörs sen.

Hoppas ni haft en bra dag?

1 kommentar:

  1. Hejsan! Va kul att du vill höra om hur vi träffades.
    Det var när jag började jobba i butken, där jag fortfarande är kvar. Min pojkvän har jobbat där i 8 år och han var superblyg emot mig i början.
    Men han har bil så han körde hem mig efter jobbet om kvällarna. På den vägen är det.

    Har du varit i Turkiet och Side någon gång?
    Kramar Louise

    SvaraRadera