måndag 9 maj 2011

THERE WILL ALWAYS BE ANOTHER MOUNTAIN

Asså.. mina armar och ben bokstavligt talat dödar mig. Bara när jag skulle gå upp till porten så va de jobbigt. Denna boxnings-träningen va riktigt jobbig. Men skönt va det i alla fall, som alltid. Imorgon är jag ledig och jag och tjejerna ska tillbringa dagen i slottsparken med sol, lite musik och såhär, och sen äta pastasallad på trappan, mysigt! Imorgon är det den 10 maj också, alltså 1 månad kvar till studenten. På söndag nästa vecka är den den 22 maj, och 1 månad kvar till turkiet. Jag kan inte fatta det. Jag sa till Alex i söndags att nu är det bara 44 dagar kvar tills vi ses (alltså i söndags då) och han sa "redan?" haha. De va kul att prata med han i söndags, jag hade min cam igång och han sade sin mic igång (ingen cam) så jag skrev och han pratade haha. Jag längtar sååå till den 22 juni nu! Men nu ska jag gå ut med Alfons sista rundan och sen duscha och raka benen, och sen sova!

Godnatt finisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar