söndag 8 maj 2011

FORGET ABOUT THE PRISE TAG

Glad tjej som camar med Alex!
Jag sa ju de, han skulle logga in idag. Vad skönt de va att äntligen få prata med han. Han berättade att han trodde att han skulle få åka hem om 2 veckor, och han va jätteglad för det. Och jag också, för då kan vi börja prata lika ofta som vi gjorde innan. Och ja, jag ska berätta om han. Jag hade egentligen tänkt plugga nu på förmiddan eftersom vi ska på kalas om 20 minuter såg jag, men så blev det ju inte.. jag får ta det ikväll istället. Och jättekul att dom 3 låtarna som jag tycker är bäst just och lyssnar på hela tiden redan har spelats 5 gånger på min spotify denna månaden, och jag har bara exakt 4 timmar kvar. Nicholas premium, here i come! Han har till och med ändrats sitt lösenord till något som har med mig att göra så att jag ska komma ihåg det haha! Nu ska jag åka, men vi hörs senare!
Puss.

2 kommentarer: