söndag 8 maj 2011

SOMEBODY SHOW ME HOW

Hur kan jag va trött? Jag sov till halv ett idag! Mamma och Henrik håller på att packa för fullt, och jag sitter i soffan och tjurar lite över att inte jag får följa med till Barcelona. Dock så har jag hela lägenheten, plus mammas bil, för mig själv hela veckan, och det är ju inte helt fel. Jag har fått ica-kortet också (vårt matkonto-kort typ) så imorgon ska jag gå och handla. Det bästa av allt, jag kan handla vaaad jag vill för hela veckan. Däremot ska jag inte köpa nån godis eller glass, Johanna smsade häromdan och berättade att hon har gått ner tre kilo nu innan hon ska åka haha. Varför händer det ingenting med mig kan man ju fråga sig? Hon visade på en karta idag förresten, vart vår lägenhet kommer ligga, och den ligger jättenära stranden. Jag kan göra en ny "karta" nån dag och visa, som inte är lika rörig som den förra jag gjorde för att visa vart vårt jobb kommer ligga och såhär. Jag längtar så galet mycket nu, efter att få åka, att träffa Johanna, träffa Alex igen, gå ner till stranden, till hamnen, berget och allting! Ja herregud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar