söndag 8 maj 2011

CALL YOUR GIRLFRIEND

Jag har precis varit ute den sista rundan med Alfons. Om jag ska va helt ärlig så gillar jag inte att gå sista rundan, speciellt inte här mitt inne i stan i Malmö. Där mamma bodde innan va de helt okej, men här är de inte helt okej! Nästa vecka får jag gå med honom varje kväll, eftersom mamma och Henrik åker till Barcelona, men det ska väll gå. Jag har haft filmkväll med mig själv ikväll, och med Alfons haha. Han fick ett tuggben av mig innan, och han ligger och kollar på det hela tiden, Varje gång nån går förbi honom så lägger han tassen på det och kollar upp på en, så att man inte ska ta det haha. Mamma och Henrik är på nån fest ikväll, och Ida skulle ta hit kompisar så mamma bad mig va hemma och kolla till dem. Men det har varit ganska mysigt. Jag har bäddat ner mig i mammas och Henriks stora säng med ljus och allt, och kollat på Taken. Jag känner mig fortfarande hängig så det gör mig inget att va hemma en lördagkväll. När ska jag få bli helt frisk egentligen? Nu ska jag lägga in lite ny musik på mobilen, och sen sova.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar