lördag 21 maj 2011

hejsan!

Jag sov så länge idag så jag kände inte för att sätta mig vid datorn direkt, jag ville bara ut i solen. Så jag gick upp, åt frukost och cyklade bort till parken och la mig i 2 timmar. Skönt! Men om gårdagen då.. ja, de va planerat att jag skulle till stan och fixa lite saker, bland annat göra ett nytt pass nu innan jag åker och boka smink till balen, och att jag, mika och johanna skulle ses innan vi skulle grilla med hela klassen på stranden här i malmö. Men det blev lite mer än så haha. Vid 11 gick jag ner till polisstationen för att göra nytt pass, och där va jättemycket folk. Efter 1,5 timme och fortfarande 25 nummer före mig så gick jag hem igen. Jag och mika tog istället tåget till landskrona och blev upphämtade av johanna där sen åkte vi hem till johanna och pierre. Vi åt och pratade lite och satt ute i solen jättelänge, tills johanna helt plötsligt gick in och hämtade cider och allt till oss haha. Sen var det igång haha! Efter några cider så tog vi tåget till malmö och åkte ut till stranden där hela klassen va samlad. Vi skulle grilla och spela brännboll och lite så, och de va jättekul! Vid halv 10 så åkte vi till johannas mammas personalfest (vad hände där?) och va där ett tag. Det roliga va, att när vi kom dit så dansade nästan alla, men när vi började dansa så gick alla ut, men bara jaha? Kvällen slutade uppe vid triangeln på något sätt på isaks bal för att träffa alessandra, och det va där marken skakade. Bilder från kvällen kommer snart, men nu ska jag gå ut och springa!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar