lördag 7 maj 2011

SADFACE

Alex kom aldrig.. dumma honom! Men okej, det var inte så att han hade sagt att han skulle göra det. Antingen kommer han logga in imorgon, eller så kommer han ringa mig ikväll, så har det varit dom 2 senaste gångerna. Läget är nämligen såhär, att han är i militären, i Turkiet någonstans utanför Istanbul. Och dom är lediga 1-2 gånger i månaden, oftast två, och det är dom enda gångerna som kan vara inne på msn eller nått sånt och prata med sina familjer/ syskon/flickvänner/kompisar, allting! Och dom får inte har någon mobil med sig heller, eftersom reglerna där är jättehårda. Däremot så har Alex tagit med sitt sim-kort, och hans kompis hade tydligen en mobil i smyg, så om han får tillfälle, så ringer han eller smsar. Han har dock bara ringt 3 gånger, men endån. Dom 3 gångerna är viktiga! Men nu har han bara en månad kvar i militären, han har varit borta i 6 månader när han kommer hem. Vanligtvis så är det mellan 3 och 15 månader, beroende på om man har utbildat sig till något. Som tur är så har Alex det, så han behöver "bara" va borta 6 månader. Vem han är, och vem han är för mig framförallt, och hur jag egentligen har träffat honom, kan jag berätta om någon annan gång ifall någon skulle vilja det, för jag tror aldrig jag har gjort det? Nu ska jag försöka få 90210 till att funka, och om en timme ska jag köra mamma och Henrik ner till Höllviken!


Puss.

1 kommentar: