lördag 21 maj 2011

going into pieces over you

Jag börjar äntligen förstå mig på hur man ska tolka statistiken på blogspot tror jag, och det är roligt att gå in och kolla. Något som är ännu roligare är att varje gång jag kollar så har inlägget jag skrev om alex visats fler och fler gånger. Man kan se i vilka länder bloggen har lästs i eller ifrån också (om jag nu har tolkat det rätt) och varje gång jag kollar så har den lästs fler och fler gånger i turkiet haha. Jag antar att det finns något översättningsprogram eller något kanske? Hoppas inte det är fler som blev upprörda över vad jag skrev om turkar och kurder. Ikväll har jag varit ensam hemma så jag satte på Avatar, men jag slutade kolla för en stund sen. Jag blir så lätt rastlös när jag kollar på film, speciellt om det är någon jag har sett innan. Då är det roligare att följa en serie, för då händer de nya saker hela tiden. Just nu kollar jag på 90210 säsong 2, har några avsnitt kvar. Jag tänkte ladda ner flera olika serier innan jag åker till Turkiet, så man har något att göra om dagarna ifall det skulle bli dåligt väder haha, men det hoppas vi inte på att det blir!

Sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar