onsdag 6 april 2011

Sp3C, skärpning!


Två bilder från idag, en på mig från imorse (varför ser min hand alltid cp ut när jag håller mobilen så?) och en från Alessandras underbara svenskapresentation. Hon pratade om hur man lägger ihop en tårta på rätt sätt, och ja, hon gjorde en tårta under presentationen, som blev sjukt god. Kan säga att hon är ganska bra på detdär! Sen undrar jag en sak, varför är killarna i min klass så konstiga? Idag när vi kom in på engelskan (jag läser inte engelska men gick på den lektionen för att dom skulle äta Alessandras tårta då) och då har adam, philip, jonathan, oliver, emil, alexander och felix satt på sjukt hög musik, ritat upp hela tavlan som ett handbollsmål, skrivit upp sina namn i form av "hoff", "groff", "oliven" och "piano kingen" och liknande i sidan av tavlan där dom skriver poäng. Samtidigt så springer dom runt i röda mantlar som jag inte har en aning om vart dom fått ifrån och skriker? Vi kunde inget annat än att skratta och i vissa stunder kommer man nog sakna skolan lite grann. Dom roliga stunderna i alla fall, vilka bara blir fler och fler. Idag har jag gjort det jag inte orkade gör igår, alltså rättat akademiksa uppsatser till samhällen, och gjort psykologi. Så nu ska jag kolla på OC innan vi ska äta. Ha en mysig kväll!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar