torsdag 7 april 2011

AND THATS HOW WEEK YOU ARE

Det var jobbigt att gå upp imorose. Det känns inte riktigt som att jag kommer hålla mitt häsoprojekt med att gå och lägga mig och gå upp samma tiden VARJE dag i hela fyra veckor, nej vi får väll se. Och förresten, jag har ju superbra nyheter! Melissa kommer hit på påsklovet, på tisdagen och stannar ända till lördagen, awesome ja! Och jag har redan planerat massor vi ska göra, wiho! Jag kom hem vid halv ett idag och har pluggat sen dess. Jag låg i soffan och va jättesugen på choklad innan, och öppnad lådorna i tv-bänken eftersom vi brukar ha små chokladgömmor där, och hittar ett halvt Twix, lyckan var som gjord! Jag vet dock inte vems halva Twix jag åt upp, men det spelar inte så stor roll haha. Nu tänkte jag gå ut och gå en runda, men inte för att jag är jättesugen, utan för att det känns som det skulle behövas hah. Det blåser nämligen en kilometer i sekunden här i Malmö idag! Men vi hörs förmodligen senare.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar