lördag 9 april 2011

MAKES YOU GROWING STRONGER

Melissa, tack för den himla fina kommentaren. Du är verkligen bäst, och ingen kommer nånsin kunna jämföras med dig. Jag älskar dig! Och jag gick faktiskt inte upp klockan 7 idag, jag gick upp kvart över 8.. men det är också tidigt haha. Jag tog med mig Alfons och gick en runda längs kanalen istället, och det va skönt. Jag älskar att det är sol, och att det börjar bli vår. Solen och värmen får gärna stanna tills påsklovet, det hade varit bra! Idag är det lördag.. jag ska plugga, gå ner till stan en runda, prata med Alex och kolla på OC. Fast OC tillhör ju nästan min vardag nu förtiden. Jag är snart klar med säsong tre nu, och då är det bara en säsong kvar buhu.. Ikväll kommer mina fina vänner hit eftersom jag är ensam hemma och sen ska vi ut, det ska bli kul. Eller det kommer bli kul! So now im better going!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar