lördag 9 april 2011

BORN A CHAMPION

SÅ OTROLIGT SKÖNT! Nu är mitt projektarbete klart, jag är nästan klar med samhälls-uppsatserna och första loggboken till hälsoprojektet är skriven. Och jag har till och med hunnit sitta ute i solen i stan och fika idag, eller i slottsparken va det med mami och henrik! Ikväll ska jag fira, att mitt projektarbete är klart och att det bara är 73 dagar kvar tills jag åker, wiho. Detta kan inte bli en dålig kväll med andra ord! När vi kom hem från stan så var min bäddade räng helt uppriven, och jag antar att den enda misstänka i detta hemmet är Alfons haha. Jag har precis målat mina naglar rosa och snart ska jag sminka mig. Mina naglar är riktigt korta just nu, korta och fula. Jag hatar när dom är såhär korta, ni vet så korta så dom inte kan bli kortare? Det enda nagellacket som är snyggt då är svart, men jag kände inte för svart idag! Jag tror inte det blir fler inlägg idag, möjligtvis blir nästa imorgon eftermiddag haha! Hoppas att ni får en bra kväll!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar