fredag 8 april 2011

DAGIS = TRÖTT FANNY!

Eftersom jag inte hade en aning om vad jag skulle göra idag, och vädret va tråkigt så jag inte kunde gå i stan, så bestämde jag mig för att följa med mamma till jobbet. Till dagiset. Vi har nog varit ute precis hela dagen och jag har byggt sandslott, gjort "kakor" gungat och allt möjligt! Trött är jag nu i alla fall, så ikväll tänker jag inte göra nånting. Kul att jag ska gå upp klockan sju imorgon.. jippie. Det här hälsoprojektet som vi håller på med i skolan känns inte så himla kul längre. Aja, vi hörs kanske senare, eller imorgon! Puss på er.

1 kommentar:

  1. tänkte bara säga att..
    jag saknar dig hela tiden
    jag har så kul med dig
    jag har så kul åt dig
    jag trivs så bra med dig
    jag litar på dig
    jag behöver dig
    jag vet att du bryr dig, på riktigt

    och att jag beundrar dig för att..
    du vågar följa ditt hjärta och chansa
    du alltid är positiv
    du är så omtänksam och glad
    du står ut med mig, när inte ens jag gör det
    du är så stark

    sen vet jag att jag kan vara hård ibland,
    säga saker du inte vill höra,
    men som jag vet att du behöver höra.
    även om det inte är bäst för stunden,
    så är det vad som är bäst i slutändan.
    jag skulle aldrig säga något för att såra dig.
    jag vill dig allt väl och ge dig all lycka,
    som finns att ge i världen.

    och till sist, det viktigaste är att..
    jag älskar dig, fina kusin.

    SvaraRadera