tisdag 5 april 2011

IT SOUNDED LIKE LOVE

Ja, alltså.. jag är inte på humör idag heller, men denna gången finns det en bra anledning! Som jag sa så skulle jag börja med mitt hälsoprojekt igår, alltså gå och lägga mig klockan tio, somna runt halv elva kanske, och gå upp klockan sju idag. MEN! Det verkade ju som att ingen annan ville det. För det första va jag inte trött när jag la mig, och när jag hade legat i min säng i en timme, va jag fortfarande klarvaken. Efter 1,5 timme ungefär började jag frysa och gick upp och skruvade upp elementet, som helt plötsligt började låta, som att det rann vatten i det vilket det ju också gör. Men jag tänkte att jag somnar väll snart och tog min ipod och satte på lite Melissa Horn. Detta hjälpte självklart inte och ett va jag fortfarande klarvaken. Jag gick in i min lillebrors rum och la mig i hans säng, eftersom han är hos pappa och äntligen va det i alla fall tyst. MEN! Då fick jag sjukt ont i huvudet, jag har ingen aning vart det kom ifrån men det bara kom. Så jag smög upp och tog en alvedon, och när den hade verkat efter kanske en halvtimme så somnade jag vid två inatt ungefär. Så när klockan ringde imorse och jag skulle gått upp vid sju så tänkte jag hälsoprojekt in my ass så jag sov vidare till åtta istället, vilket tydligen inte hjäpte endån haha! Nu har jag precis kommit hem från skolan och detta är vad jag ska göra idag:

äta, öva på svenska, rätta projektarbete, rätta akademisk uppsats, kolla på OC, träna (!)

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar