måndag 4 april 2011

ARE YOU WITH ME

Vår, sol och älskade värme.. välkommen till Malmö! Jag var verkligen inte på humör när jag vaknade idag, men bättre blev det när jag kom till skolan. Jag åt med Mika och Alessandra och sen gick vi bort mot stadsarkivet i västra hamnen, där vi skulle tillbringa vår historialektion av någon anledning. Eftersom vi hade gott om tid på oss så gick jag och Mika in på seven eleven och köpte muffins, dessa muffins alltså! Tummen ner för att dom har höjt priset på dom sen för 2 veckor sen. 24 kronor är inte mycket för en bamsemuffins, men onödigt endån. I vilket fall som helst så satte vi oss i solen med solglasögon, och utan jackor och det va sjukt skönt. Dom två timmarna inne på stadsarkivet var precis så tråkiga som jag förväntade mig, och människan som höll i det var ännu tråkigare. Förlåt, men jag är bara ärlig haha! Idag börjar jag med mitt hälsoprojekt. Vilket innebär att jag ska gå och lägga mig klockan tio varje dag och gå upp klockan sju varje dag, och ja även på helger. Och ja Melissa, på påsklovet också när du är här, roligt va? Jag ska också äta bättre, så vilket himmla tuuuur att jag åt dendär muffinsen idag då haha. Nej, nu ska jag ta på myskläder och sätta mig i soffan!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar