torsdag 7 april 2011

FOREVER SMILING

Hur har er dag varit? Min har varit toppen! Jag drog mig upp från soffan och tog på träningskläderna och gick ut och tog en powerwalk till sista. Tänkte gå min lilla runda men det blev den långa! När jag kom hem duschade jag länge och la mig i sängen och kollade på OC. Och, det bästa till sist! Alex ringde mig nu ikväll. Ja, Alex från Alanya som är i militären nu och som jag får chans att prata med ungefär 1 gång i månaden i max en halvtimme. Alex som lyckades få mig hopplöst kär i honom trots att jag sa till mig själv att aldrig bli det. Och det tänker jag absolut inte förneka. Alex som jag säkert kommer bli lika hopplöst kär i under sommmaren igen. Han ringde! När jag såg att det stod Alex på mobilen började mitt hjärta slå dubbla slag, herregud.. det va ju faktiskt mer än 6 månader sen vi sågs! Men självklart svarade jag, och vi pratade bara en liten liten stund. Men tänk att en sån liten liten stund kan göra en så glad? Ja, det kan det faktiskt. Nu ska jag fortsätta kolla på tv i vårt kalla kalla vardagsrum, i vår lägenhet som är kall för övrigt! Hopps er kväll blev lika bra som min!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar