tisdag 26 april 2011

THE DRESS

Här är klänningen jag ska ha till studenten. Tänk bort axelbanden för det är min bh, dom ska ine va där. Det var ungefär exakt en sånhär klänning jag ville ha. Jag gillar egentligen inte alls vita klänningar och inte riktigt klänningar överhuvudtaget (bara om dom är svarta), men det är ju faktiskt studenten haha, så det är väll ett måste. Den finns i svart också så jag ska nog köpa den också.. fint i sommar när man är brun! Jag somnade ganska tidigt igår och vaknade av mig själv vid 20 över sex idag, men låg kvar i sängen till sju. Nu har jag precis gjort mig iordning och ätit och ska snart till skolan. Jag har inte träffat varken Mika, Alessandra eller Johanna på hela lovet eftersom typ alla har vatt iväg, så de ska bli kul! Vi hörs senare, ha en fin dag!

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar