tisdag 26 april 2011

LOVE YOU LONG TIME



Åhhhhh! När det är 25 grader ute, solen skiner, alla är glada, studentmössorna har kommit och första kursen i skolan är avslutad, då längtar man fan till studenten alltså! Studentmössorna delades ut idag på skolan, och de va sån härlig stämmning, alla va så glada och sprang runt med sina mössor. Jag ville först inte prova min, tänkte att det kanske kunde betyda otur.. men när Alessandra upptäckte att hennes va förstor så tänkte jag att det kanske är lika bra. Fast jag tror jag ska ta ut metalringen som gör att den ser så kaptens-aktig ut.. jag vill ju inte springa runt och se ut som en kapten den 10e juni! När jag gick till tåget innan så ångrade jag skarpt att jag inte tog shors på mig imorse.. jag tänkte att mina ben är så vita, så jag ville inte, men dom blir ju inte brunare av att jag stänger inne dom i ett par jeans! Så om de är varmt imorgon, så blir de shorts! Nu ska jag köra till Maria och lämna pengar så hon kan betala min biljett till när vi ska ut på lördag..

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar