måndag 25 april 2011

YOU KNOW WHAT I MEAN

Jag hoppas verkligen verkligen att detta värmen håller i sig, för det är underbart. Men som Sara skrev i sin blogg, ju närmare sommaren vi ommer ju längre bort från min blogg kommer vi. Det stämmer ju faktiskt, för vem vill sitte inne vid datan när det är typ 20 grader i skuggan ute? Inte jag! Och jag gillar inte att blogga från mobilen.. Idag har jag i vilket fall som helst varit i stan med mamma och ida, och hittat studentklänning. Nu är det bara skor kvar, men jag tror jag vet vad jag vill ha för några. Efter det cyklade jag och ida ner till stranden och la oss och solade en stund. Riktigt skönt, och varmt om man hittar ett ställe i lä, och det känns som jag fått lite färg i ansiktet trots allt. Nu ska jag avsluta detta och åka hem till pappa. Ni får se bild på klänningen senare!

Puss.

1 kommentar: