söndag 10 april 2011

Jag måste säga att kvällen igår blev sjukt lyckad! Utgången va den roligaste jag nån gång vatt med om. Alla va glada, de va bra musik, vi kom in fort och allting va bara sjukt bra! Kvällen började som sagt hemma hos mig och vid kvart över elva gick vi vidare till slagt. Där stannade vi till tre ungefär, och sen gick 3 av oss, och upphittat sällskap, i alla fall till Max och åt hamburgare. Gott gott gott! Vi va väll hemma vid fyra ungefär och somnade runt fem. Konstigt nog vaknade jag till vid sju imorse och va inte särskilt trött.. men jag somnade om. Maria var den enda av oss som vi inte fick med oss hem haha, och när jag gick upp i morse så sa jag till mamma att vi tappade en påvägen. Då sa mamma "NÄ!? hittade hon ett ligg?" hahah. När jag och Sabina sen satt och åt frukost frågade mamma om inte jag hittade någon kille, så sa jag "jo men han kunde inte jag ta med hem, för dom skulle ju sova här!" så svarar mamma "äh, alla kan ju sova tillsammans, då blir de ännu roligare" haha, och Sabina bara "hahahah, men för fan!" haha. Just nu sitter jag på mammas jobb i solen och frihet kaffe. Det är väll tänkt att jag ska hjälpa till med det som gör men eftersom mamma redan har berättat för alla att jag är bakis så är det nog lugnt.. Jag lägger upp bilder från igår sen!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar