söndag 20 mars 2011

OH YES, I DO MISS YOU!


Jag har kommit hem från Nathalie för en stund sen, efter en mysig filmkväll, och så kollade vi rundor lite på internet på kläder och skor och ja.. allt vad man vill ha just nu i alla fall men inte kan få! Och Nathalie har äntligen bloggat, kryss i taket där! Jag tycker ni kan läsa det här! Och på tal om bloggar hit och dit, eller nä.. men endån, så har min syster börjat blogga, och jag lovade att länka till den i min blogg så även den kan ni läsa här! Jag vet inte, men det verkar som att det är tänkt att den ska handla om mode och liknande.. söt är hon i alla fall, och finast i världen! Och Nathalie, jag körde försiktigt hem, inga reflexstolpar på vägen haha! Jag såg att det va fullmåne påvägen hem, och jag kommer alltid att tänka på alex när det är fullmåne. Vi va nämligen uppe på berget en kväll i alanya, och då va det fullmåne och jättevarmt ute, så sa han:

"when i go to army and you go home, you watch the moon and i watch the moon and we will always watch the same moon"

Japp, jag saknar han, jättemycket. Det kommer jag nog alltid att göra, sålänge jag inte är där. Många veckor kvar...
Godnatt mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar