söndag 20 mars 2011

YOU WONT SAY IT


Som jag sa igår, här har ni mitt rum. Mitt rum hos pappa, som jag har haft jättelänge och som jag tycker jättemycket om och kommer bo i jätteläng till om jag själv får bestämma. För jag vill aldrig flytta härifrån haha! Nej, men jag tycker om mitt rum jättemycket, det är mysigt. Tyvärr är bilderna lite suddiga men det får ni stå ut med. Eftersom mina föräldrar är skilda så har jag ju naturligtvis ett rum till, och det kan jag visa er senare i veckan. Jag har kommit på att söndagar är en himla bra dag att plugga på, jag får alltid jättemycket gjort då. Idag har jag gjort lite på mitt projektarbete, som vanligt.. och det är lika tråkigt som vanligt. Det enda som är kvar nu är slutsats, sammanfattning och innehållsförteckning.. så inte sådär jättemycket. Jag har precit tatt en liten paus (vuxenpoäg kanske? haha) och ska fortsätta med min samhällsuppsats istället. Och jag kom precis på att samhällsuppsatsen kommer va den sista uppsatsen jag skriver nu i trean, och hur skönt? Jätteskönt!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar