lördag 19 mars 2011

FREEDOM DONT COME FOR FREE

Jag funderade på hur jag skulle börja detta inlägget, och jag vet nog fortfarande inte...
Jag kan ju börja berätta om min dröm inatt i alla fall. Jag har funderat ett tag på att lägga upp bilder på hur mitt rum ser ut, eftersom jag tycker om mitt rum så himla mycket, eller båda mina rum tycker jag om väldigt mycket. Och inatt drömde jag att vi bodde i en helt sjukt stor lägenhet, och den va sjukt fin, gammal och jättefin och vi firade julafton där. Jag tänkte hela tiden i drömmen att jag va tvungen att lägga upp bilder på vår fina lägenhet i min blogg, men sen när jag vaknade så vaknade jag i mitt vanliga rum bara haha. Men jag kan ju lägg upp bilder på det endån kanske, nån gång. Länge sov jag idag i alla fall. Städat under min säng har jag också gjort, och varit på ikea och köpt lådor att ha under sängen. Det är bra att dom sätte en lapp på lådan om att man inte får lägga barn i lådorna haha, båda jag och pappa skrattade. Vi träffade mamma på ikea också, lite oväntat sådär! Nu ska jag kolla på oc ett tag, och ikväll kanske träffa Nathalie.
Puss i alla fall.

I dont want to hear the words you havent said yet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar