torsdag 24 mars 2011

THE NEXT LEVEL

Idag går jag som om jag har skitit på mig, och sätter mig som om ja.. jag vet inte vad! Men jag trotsade träningsvärken och tränade idag endån. Hantlar/medel med Danni, kanske inte riktigt passade mig men jag kommer förmodligen ha ännu mer träningsvärk imorgon. Jag måste säga att jag beundrar människor som alltid är glada, asså alltid glada, vad dom är gör. Instruktören på träningen idag va det, riktigt glad. Jag önskar jag hade kunnat vara en sån människa men jag vet om att jag måste kunna tillåta mig själv att var ledsen eller arg ibland för att kunna va glad också, det är bara så jag är. Mamma pratade nån gång om att välja lycka, och det ligger mycket i det.. men jag tror att man måste kunna va ledsen och arg också för att få ut sina känslor. För övrigt har jag haft en väldigt bra dag! Idag på psykologin så pratade vi om sex och svenska människor sexvanor och såhär, och så lät det såhär:

Viktor (lärare): men om en tidning skriver med stora svarta bokstäver på framsidan "SÅHÄR VILL KVINNOR HA SEX" så säljer ju tidningen mer!
Emil (har inte lyssnat): VA!? Vilken tidning? Jag MÅSTE läsa!

Haha, jag skrattade! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen spendera kvällen i soffan eller med OC, vi hörs imorgon. Ledig imorgon och jag älskar det!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar