onsdag 23 mars 2011

KILL ME RATHER THAN DO THIS

Jag kan ju börja med att säga, att jag verkligen älskar detta vädret! Det är ju sjukt skönt ute? Jag va ute och sprang innan och jag va helt genomsvettig när jag kom hem. Okej, jag hade sprungit, men endån.. Det är faktiskt skönt ute! Jag känner mig så stressad just nu, inför nånting men jag vet inte. Det är så mycket i skolan just nu. Akademisk uppsats i samällen, projektarbete ska snart lämnas in, hälsoprojekt i naturen, filosofi b uppgift som ska göras, forskningsprojekt, landanalys, handelsrollspel, filosofi a uppgift som ska göras och lokalhistoria-uppgiften som ska göras. Gick jag i trean på gymnasiet eller sista året på en femårig utbildning på högskolan? Jag vet inte riktigt.. Allt detta gör mig sjukt stressad i alla fall. Jag vet att jag klarar av det och jag vet att det kommer gå bra. Det är bara det att jag orkar inte mer nu med skolan. Lärarna kommer sätta betygen om ca. 1,5 månad, och hur mycket hinner man påverka sina betyg på 1,5 månad? Ingenting. Ge mig ett vg, det är lugnt, jag behöver inte ha mvg i allt.. Så bra har jag inte presterat under detta året endån, just för att allt har vatt så sjukt svårt! Nåja, imorgon är handelsrollspelet över och jag kommer skriva klart min akademiska till samhällen. Blev detta en skolblogg nu helt plötsligt? Igår va det en turkietblogg minsann! Nu ska jag lägga mig och sova.
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar