fredag 25 mars 2011

SOMETHING ABOUT THIS MADE ME HAPPY

Idag är det våffeldagen, och självklart har det firats med mina fina flickor, minus en... Johanna. 5 våfflor slank det ner, och det är nog verkligen mitt rekord. Jag brukar orka tre kanske, fast Mika åt 7 haha. Efter våfflor, glass, grädde och bär va vi mätta och satt och pratade och pratade och pratade. Jag tycker om er tjejer, det vet ni om! När vi hade plockat undan och dom hade gått så åkte jag och tränade och jag kom hem för en stund sen, lagom trött. I helgen ska jag inte träna nånting alls. Jag ska bara vila, och träna nästa vecka istället, som denna veckan ungefär. 4 träningar i veckan är lagom. I alla fall, vi ska göra ett hälsoprojekt i skolan som går ut på att man ska göra ett experiment på sig själv i 4 veckor. Det kan va vad som helst med det får inte va nånting med att man ska gå ner i vikt eftersom det kan spåra ur. Jag och mika har i alla fall bestämt att vi ska göra ett tillsammans, och vårt går ut på at vi ska lägga oss samma tid varje kväll och gå upp samma tid varje morgon. Möjligtvis undantag för helgerna, men vi ska försöka. Om det blir nån dag som jag har jättemycket tid innan jag börjar skolan så ska jag gå ut och gå på morgonen också har jag bestämt, istället för att göra ingenting. Så vi får väll de hur det går, ni lär väll få veta. Nu ska jag äta mammas pizza!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar