fredag 18 februari 2011

PARTY EVERY DAY

Hejsan vänner! Hur har ni haft det idag? Min första dag på lovet har varit toppen! Jag vaknade vid kvart i 11 och hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Vid 10 i ett åkte jag in till körskolan och gjorde om alla fas-prov som jag redan har klarat. Det är inte långt kvar nu!! Jag var på körskolan nån timme och när jag gick där ifrån höll jag på att bli påkörd av min alldeles egna körskolelärare faktiskt, haha! Nejdå, det var lugnt! Annars så har jag varit och tränat med Danni idag och ätit världens godaste pizza. Inget speciellt med den egentligen men jag var bara sjukt hungrig. Just nu ligger jag i soffan och bloggar från mobilen, och detta blir nog första och sista inlägget idag med tanke på att jag snart ska lägga mig och kolla på älskade OC! Jag tänkte precis att denna veckan som de är lov så ska jag försöka träna så mycket som möjligt, men jag kom ju på att jag har något att göra varje dag. Såhär ser min vecka ut:

Lördag (imorgon): Nova, Micke och Lisa
Söndag: träffa Maria
Måndag: träffa Danni eller göra ingenting, träna
Tisdag: packa och åka till Melissa
Onsdag: hos Melissa
Torsdag: hos Melissa
Fredag: åka hem från Melissa på kvällen
Lördag: träna, fira Johanna
Söndag: ?

Ett bra lov med andra ord! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar