torsdag 17 februari 2011

DREAMS AND OTHER TOUHGTS

Imorse när jag vaknade, så spolades alla mina drömmar förb i mitt huvud som jag drömt inatt, och som var inte okej. Först så drömde jag att mikaela ringde till mig och bad om tips och råd för att hon skulle ut i helgen och inte visste hur man gjorde, och jag, erfaren som jag är höhö svarade "men sånt lär man sig med tiden" haha, knäpp dröm! Sen heeela natten nästan har jag drömt att jag har kört bil och hamnat i sånna situationer som har livit farliga, jag körde som en idiot. I varje sån här situation så vaknade jag till med ett ryck och som somnade jag om och drömde samma sak igen fast en annan situation.. Och precis innan jag vaknade så drömde jag att jag var på en fest med mina kompisar där vi gjorde en sjukt konstig lek. Folk låg på golvet ihopkurrade i långa rader, och vi andra skulle springa mellan dessa raderna utan att dom som låg på golvet skulle lyckas att ta i våra ben, men jag sprang utanför och bara för det så fick jag ett straff, att göra 24 sit ups haha. Ja, nog om mina drömmar. Idag har jag haft lång dag i skolan men jag har inte varit så trött som jag brukar, kanske för att jag INTE kollade på OC igår, bra Fanny! På bilden idag skulle vi göra skulpturer med lera, och jag tänkte att jag skulle försöka göra en "kvinno-kropp" som det så fint heter, men det slutade med att det blev ett tjock buddah med benen i kors haha. Jag lovar att visa bild på den när den är färdigmålad och allt! Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på OC och njuta av att mitt lov redan har börjat!
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar