söndag 20 februari 2011

DONE? FINALLY!

Min gårdag finns det inte jättemycket att berätta om. Jag var på Nova med lillasyster och kom hem med ett puder till mig själv och present till Johanna, och kvällen spenderades i Eslöv. Idag har jag pluggat körkortsteori hela dagen och jag hoppas att detta är sista gången jag behöver plugga så mycket körkortsteori igen, för nu är jag jävligt trött på det! Eftersom Maria inte mådde bra idag ska jag plugga lite mer innan jag hoppas in i duschen och åker hem till mamma. Projektarbete eller psykologiarbete? Vet inte.. för båda är lika tråkigt haha! Kvällen kommer i alla fall tillbringas i Malmö, vart? Det vet vi inte än!

Förresten, så kan jag "varna" er redan nu för att nästa vecka, alltså när jag har lov, kommer bli en dålig bloggvecka.. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar