tisdag 1 februari 2011

I MAY BE BAD

Jag har sjukt sjukt sjukt ont i mina benhinnor, vad är det som är fel? Jag som tänkte spinna imorgon, och vi ska bowla med klassen, inte detta då tack! Men här sitter jag och luktar vitlök annars, trevigt.. salladen va god i alla fall förutom att jag inte fick någon fetaost, stor besvikelse haha! Jag tänkte på att jag borde börja skriva på mitt projktarbete någon gång snart kanske? Enligt min planering ska hela uppsatsen, som för övrigt ska vara på 15-20 sidor, vara färdigskriven på fredag? Det var tur att jag kände mig själv när jag gjorde den planeringen och vet att jag inte är den som tar tag i saker förrens det är bråttom med det. Men faktisk så ska den inte va inne förrens den 11 april, så det är ju två månader.. Jag tänkte yoga lite nu, sen börja plugga.
puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar