måndag 31 januari 2011

FALSE PRETENSE

Sjukt slappig dag kan jag säga. Sovmorgon, åkte till skolan, lämnade in min akademiska uppsats och sen var den skoldagen slut. Vi hade ett "infomöte" med vår naturlärare och vi fick reda på att hon ska sluta, och ja, jag började gråta haha. Sen jag kom hem har jag mest ägnat mig åt att skriva klart min del till naturen. Jag kom precis på att jag kan skriva jättesnabbt på datan utan att kolla ner på tangenterna och det blir rätt endån, bra där haha! Nu är jag klar med naturen för idag i alla fall och ska sätta mig i soffan snart och kolla på familjen annorlunda. Förresten, det där med chokladet gick inte så bra, det slank ner två bitar innan haha. Ääääsch!

och förresten, jag ångrade mig om sex-låten, den var inget bra egentligen haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar