tisdag 1 februari 2011

CANT GRAB YOU IN ANY WAY

iPad är ju faktiskt en ganska bra grej. Jag sitter just nu i vardagsrummet och kollar på tv och lånar lillebrors, asskön att skriva på faktiskt. Jag gjorde faktiskt allt som jag sa att jag skulle göra idag. Jag gjorde klart naturen och började skriva på mitt PA. Inledningen blev i alla fall klar, nu är det vara den stora delen kvar haha. Hoppas jag kan få alla tummar ur röven och göra klart hela snart, det hade varit skönt att ha det gjort innan sportlovet. Jag kom på idag att det är faktiska ganska irriterande att man nästan alltid måste sitta vid datorn och plugga, men blir ju så distraherad av allt annat.. eller i alla fall jag! Idag är det bara 20 dagar kvar till jag åker till Melissa, och snälla gud låt mig få mitt körkort innan det, det hade varit awsome! Nu ska jag gå och packa min träningsväska och sen kolla på OC innan jag ska sova.
Puss finisar (det blev fikusar när jag skrev det hahah)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar