torsdag 17 februari 2011

15e eller 12e?

Nu sitter jag här, och en jäkla massa tankar snurrar i huvudet. Jag vill nämligen boka flygbiljett till turkiet så snart som möjligt, och satt precis och kollade på det. Eftersom jag aldrig har flygit själv så vill jag inte mellanlanda och massa skit, så jag har kollat på apollo, ving, fritidsresor och sembo. Sembo hade för 1550 kr den 15 juni (5 dagar efter studenten), som billigast, men då kan jag inte boka transfer in till Alanya utan måste fixa det själv, och det vet jag inte hur man gör. Sen hittade jag på fritidsresor för 1350 kr den 22 juni (12 dagar efter studenten), och då ingick transfer till Alanya, vilket ju hade varit bäst. Så nu är frågan, borde jag vänta 6 dagar längre här hemma i Sverige och veta att jag säkert kommer komma hela vägen fram till Alanya, eller ska jag ta en liten risk och åka den 15e och försöka ta mig till Alanya ensam? Det känns som att det första alternativet är det bästa.. Nåja, nu ska jag gå in i duschen och försöka bli lite varm! Jag skriver senare och berättar om min dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar