måndag 21 februari 2011

BREAK THE ONE TO FOLLOW

Jag har haft en väldigt bra dag idag kan jag säga, trots att jag kom hem sent igår och var trött idag när jag vaknade. Idag fyllde min världens bästa Danni år så hon kom hit och jag gjorde pannkakor till henne. Eller så vänder vi på det och säger sanningen. Jag började göra pannkakor till Danni som fyllde år, men Danni tog över och gjorde istället pannkakor till mig haha. Goda blev dom i alla fall, förutom när Danni fyllde sin första med nutella och glass och säger "nutellan smakade skafferi" haha, både jag och Ida började gapskratta. Efter det spelade jag och Danni skitgubbe och båda vann och förlorade. Vid fem åkte hon hem och jag började försöka komma på vad jag ska ha med mig till Melissa imorgon, men det gick inte jättebra, listan blev inte så lång haha. Jag ska packa imorgon eftersom tåget inte går förrens 15.17! Jag håller på att lägga in ny musik på mobilen just nu och ska snart gå och platta håret.. Jag bloggar förmodligen imorgon när jag är på tåget, datorn hänger med i alla fall, eftersom det känns som att jag ska göra jättemycket saker imorgon..
Puss.

where did i go wrong, i lost a friend?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar