onsdag 2 februari 2011

BIG LOVE MILLION TIMES

Ingen bra bloggdag alls idag faktiskt. Inte för att det har varit en dålig dag för det har det absolut inte varit, jag har bara gjort saker hela hela tiden så jag har inte haft en enda minut över för att blogga. Jag kom till skolan tidigt idag, eller tidigt var det inte men det kändes så, jag bestämde mig i alla fall för att va en duktig elev och gå upp till Anders och hämta uppsatser som ska läsas till måndag, och han blev glad att se mig i alla fall. Annars så har vi haft en liten "klassdag" idag men typ halva klassen haha. Vi var först och bowlade på Big Bowl i två timmar och jag kan säga att min tumme är helt pajjad, jag har så ont i den. Efter det gick vi till v.e.s.p.a och åt, jäääättegod mat, pizza för min del! Efter allt detta gick jag hem till mamma för att plugga och senare åka och träna. Jag va lite tveksam till om jag skulle träna imorse eftersom jag fortfarande har ont i mina ben, och börjar få ont i halsen, men jag tränade endån vilket jag kanske inte borde ha gjort. I vilket fall som helst så var träningen hemsk och det märks hur mycket jag har tappat på den tiden jag har struntat i att träna. Såhär får det verkligen inte bli igen, lova det Fanny? Ja, jag lovar! Jag tänkte på innan hur mycket roliga saker jag har framför mig, och jag längtar verkligen till allting. Det kommer hända en massa roliga saker innan jag ska iväg till sommaren, och jag är riktigt glad att jag slutar alla kurser i skolan redan i maj, för då ska jag passa på att göra allting som jag inte kommer kunna göra i Sverige under sommaren som jag kommer sakna helt sjukt mycket. Samtidigt finns det tusen miljoner saker jag kommer kunna göra i Turkiet som jag inte kan göra här hemma.

Nu längtar jag till imorgon, Mikaela fyller år och vi ska äta på Jensens tillsammans. Jag och tjejerna har så sjukt kul i skolan varje dag just nu, jag kan inte säga mer än att jag älskar dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar