onsdag 16 februari 2011

MY GORGEOUS COUSIN


På bilden här ovan, så ser ni min underbart vackra kusin, Melissa (nej, hon har faktiskt ingen sjukdom!). Hon är 17 år, alltså ett år yngre än mig och därför har jag ett litet ansvar för Melissa. Nej men, nu är det såhär.. att vi har levt nästan hela våra liv utan att veta om varandra, förutom när vi var små men det minns vi ju inte. Förra året på vintern/våren så fick jag en vänförfrågan på facebook, Melissa Andersson, och jag accepterade. Och glad är jag för det, för idag är hon en av dom som jag kan berätta allting för. Men Melissa är ganska knäpp och inte alls lika smart som jag, och hon tycker om att bajsa, och berätta för andra när hon gör det. Melissa tycker inte om att gå i skolan och hon kollar alltid på filmer som jag aldrig har sett. Sen tycker Melissa om popcorn också, och jag tror att hon äter det just nu faktiskt. Om exakt en vecka så är jag hos Melissa, och jag har sett fram emot det i ungefär en månad nu, och jag tvekar inte en sekund på att vi kommer få tråkigt tillsammans. Hon är ganska rolig, och hon får mig att skratta på något sätt varje dag, och jag vet att hon skulle ställa upp lika mycket för mig som jag skulle göra för henne. Så Melissa..

..eftersom du klagade på mitt bloggande, så är detta inlägget just till dig. Du är inte som en kusin för mig, du är som min syster. Jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. jag älskar dig min underbara kusin, dont know what to do without you!
    om en vecka ligger vi inne på vår sista uppesittarkväll tillsammans, för denna gång såklart, och äter maaaaassa gott!
    puss :*

    ps: har bajsat en gång idag, innan skolan.
    pps: jag är INTE knäpp you freak

    SvaraRadera